قبل از خرید شرایط ارسال و روش‌های پرداخت  و شرایط مرجوعی کالا را  بخوانید :

مطالعه این برگه و تایید هنگام خرید به منزله قبول شرایط ذکر شده در این برگه

و شرایط ضمانت  و بازگشت کالا (→کلیک کنید) هست .

میتوانید برای رفع مشکل احتمالی از پشتیبانی درخواست کنید قبل از ارسال محصول عکس یا فیلم محصول ارسالی را برای شما ارسال کنند ، برای این منظور در توضیحات سفارش عبارت ” ارسال عکس یا فیلم قبل از ارسال ” را درج کنید و همچنین پلتفرم انتخابی برای ارسال را ذکر نمایید.

هزینه ارسال به عهده مشتریان گرامی می باشد و برای هر محصول با توجه به حجم ، وزن و اندازه متفاوت است.

شرایط ارسال در جشنواره ها و کمپین ها متفاوت و بر اساس شرایط همان دوره محاسبه میگردد.

شرایط ارسال و روش‌های پرداخت

شرایط  تحویل سفارش محصولات فروشگاه مستر سنگی:

محصولات خام یا ساده و ظروف دکوری ،پذیرایی در صورت موجود بودن در انبار ظرف ( 5 الی 10) روز کاری ارسال می شود.
می توانید هنگام سفارش از قسمت پشتیبانی سایت درمورد موجود بودن محصول اطلاع دقیق تری بگیرید .
محصولات قلم زنی شده، سرویس ها و مدل های درباری و محصولات سفارشی زمان آماده سازی بیشتری دارند (15 الی 25 ) روز کاری.
برای اطلاع دقیق تر می توانید از پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.
درصورتی که می خواهید محصول مورد نظرتان زودتر آماده گردد؛میتوانید قبل از سفارش محصول ، با پشتیبانی سایت تماس گرفته  و از موجود بودن و زمان آماده سازی محصول اطمینان حاصل کنید.

https://mrsangi.com/%d8%b4%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b7-%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d9%88-%d8%b1%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%ae%d8%aa/

هزینه ارسال سفارشات بسته به اینکه کدام یک از شرکت ها در شهر سفارش نمایندگی داشته باشند متفاوت است :

ارسال با چاپار :
بسته به  حجم، وزن سفارش، مسافت و بازه ارسال سفارش  حداقل 59000 تومان و حداکثر 298000 تومان برای هر محصول میباشد. اگر امکان ارسال چند محصول در یک بسته وجود داشته باشد ، محصولات در یک بسته ارسال میشود.
ارسال با تیپاکس :
بسته به  حجم، وزن سفارش، مسافت و بازه ارسال سفارش  حداقل 89000 تومان و حداکثر 298000 تومان برای هر محصول میباشد. اگر امکان ارسال چند محصول در یک بسته وجود داشته باشد ، محصولات در یک بسته ارسال میشود.
ارسال با پست:
فقط محصولات کوچک که احتمال شکستگی کمتری دارند با پست ارسال می شوند ، و شهر هایی که نمایندگی چاپار و تیپاکس موجود نیست. (زمان ارسال طولانی تر است) :
بسته به  حجم، وزن سفارش، مسافت و بازه ارسال سفارش  حداقل 59000 تومان و حداکثر 298000 تومان برای هر محصول میباشد. اگر امکان ارسال چند محصول در یک بسته وجود داشته باشد ، محصولات در یک بسته ارسال میشود.

 

 

 ارسال فوری یک روزه به صورت هوایی 

برای ارسال این روش قبل از سفارش با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
05137115391-09366431563-05137115430

 

 

– در صورتی که شما در شهرهای تحت پوشش اکسپرس نیستید ، سفارش شما با پست پیشتاز یا چاپار  و طی   5 تا 10   روز کاری تحویل شما خواهد شد.
– هزینه ارسال سفارشات از طریق پست پیشتاز با تعرفه مصوب اداره ی  پست محاسبه میشود.

– ارسال کالاهای سنگین و حجیم :

– اگر کالای شما جزء کالاهای سنگین باشد با اتوبوس و باربری ترمینال شهرها و بصورت پس کرایه  ارسال میشود .
سفارشات باربری بین 5 تا 10 روز کاری تحویل خواهد شد. “این  مدت در ایام پر ترافیک کاری مانند پایان سال ممکن است افزایش یابد.”

 

شرایط ارسال و روش‌های پرداخت

نحوه تحویل گرفتن سفارش :

– لازم به ذکر است نیاز است شما هنگام دریافت سفارش خود از شرکت های ارسال کننده کارت شنایی معتبر ارائه دهید.
کارت شناسایی حتما میبایست متعلق به صاحب پروفایل یا شخص تحویل گیرنده باشد، در غیر اینصورت امکان تحویل کالا را نخواهند داشت.
– شرکت ها اجازه ورود به ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را درب شهرک ، انتهای خیابان اصلی ، یا نگهبانی شرکت و … تحویل دهند.
– لازم است هنگام دریافت محصولات خریداری شده تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور روی جعبه و سلامت فیزیکی کالا  در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود و در صورت وجود مشکل کالا را تحویل گرفته و با ما تماس بگیرید.

توجه: (تمامی محصولات سنگی قلمزنی شده ، در سایت های دیگر در مجموعه مستر سنگی تولید می شوند و به صورت واسطه ای و با مبلغ بالاتر به فروش می رسند).

شرایط ارسال و روش‌های پرداخت

پرداخت اینترنتی:

کاربران می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.
لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی یا کارت به کارت باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.
هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

 

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به :
– شماره کارت   (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
– رمزپویا (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز پویا (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
برای فعال‌کردن رمز خرید پویا ، برخی از بانک ها به صورت خودکار رمز پویا کارت بانکی مشتریان را فعال میکنند در غیر اینصورت از دو طریق میتوانید اقدام به فعالسازی نمایید:
1- می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه کنید و از منوی خدمات رمز پویا اقدام به فعالسازی نماید.
2- مراجعه به شعب حضوری بانک
– CVV2     ( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد )
– تاریخ انقضاء     (تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است. در صورتی که تاریخ انقضا روی کارت بانکی وجود ندارد، می توانید تاریخ صحیح را از بانک مبدا استعلام بگیرید).

پرداخت اقساطی اسنپ پی 

برای اطلاع از شرایط پرداخت اقساطی مبلغ خرید ، صفحه پرداخت اقساطی را مطالعه کنید.

 

اطلاعات و شرایط لازم جهت مرجوعی کالا و بازگشت وجه به مشتری:

– مشتری می بایست شماره کارت بانکی که حساب آن به نام صاحب پروفایل میباشد را در حساب کاربری مستر سنگی خود ثبت نماید. (در خصوص افراد زیر 18 سال فاقد کارت بانکی، شماره کارت یکی از والدین ایشان با اولویت پدر، کفایت میکند.)
– در صورت لزوم عودت وجه به حساب مشتری، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت اعلام شده توسط مشتری عودت خواهد شد. مشتری با درج شماره کارت در حساب کاربری خود میپذیرد که نسبت به انجام تراکنش های مالی در خصوص عودت وجه خرید های انجام شده از مستر سنگی، رضایت داشته و با معرفی کارت در حساب کاربری مسئولیت های قانونی در این خصوص را میپذیرد.
– در صورتی که در هر خرید واریز اولیه از کارت دیگری صورت گرفته باشد و مغایرتی بین حساب مبداء که پرداخت اولیه از آن انجام شده با حساب اعلامی توسط مشتری در حساب کاربری کشف شود، مجموعه مستر سنگی می بایست مدارک صاحب حساب کارت مبداء را به همراه مدارک صاحب پروفایل بررسی کرده و مطابق با ضوابط و مقررات قانونی، مبلغ را به حساب مبدا عودت خواهد داد.